Dag 03 – Dina föräldrar

Mamma: Maj Inger Öhlund den bästa mamman man kan ha i världen! Utan dig skulle världen gå under eller jag skulle iallafall göra de... Min mamma är en mamma som alltid ställer upp och bryr sig. Hon tar hand om en om man är sjuk (behövs nu!!) och sånt mammor ska vara bra på. De är så att min Mamma betyder väldigt mycket för mig!!! Älskar dig mamma! <3

 Haha hitta ingen bra bild på mamma men....


Pappa: Bernt Tomas Spjut pappan som hitta på de mesta. Älskar forboll och hockey eller han gillar allt förutom att tvätta för de kan han inte. Pappa är en av dom stora förebilderna för mig i livet har alltid varit och kommer alltid vara de! Pappa hittar alltid på nått och de är bäst du är bäst pappa och jag älskar dig! <3

En bild på pappa från fotbollen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0