Dansband

Jaa de är ju så att jag lyssnar på dansband 24/7 men de är ju inte så många som gör de och de finns folk som inte tycker om dansband men då har man lyssnat på fel sort jag tänkte tipsa om lite olika BRA!! dansband. :D

Här har vi några exempel: 

                                                                               
  Elisas dom vann dansbandskampen :D                                          Arvingarna gammalt dansband men bra!!



                                                                   
Wahlströms haft bra tips lyssna                                          As bra dansband men bra musik mest lugna
på deras blå blå ögon!!                                                                 med snygga killar i bandet :D




                                      



                     Jag tar en stor till mitt favorit dansband så himla bra och sångaren gaaah så snygg och duktig
                                         
                                              Asså hela Willez kärlek till dom!!! :D<3<3<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0