Dag 01 - Presentera dig

År 1995 föddes jag Sandra Jenny Olivia Spjut på Sundsvall BB. De var en 29 juli som den lilla solstrålen som jag var. Åren gick och jag fick mitt humör..... nedå men jag växte väll skaffade kompisar förlorade kompisar så som livet är. Jag har typ as många olika humörsvängningar ibland har jag as bra självförtroende och ibland har jag inte de. Jag gilla typ att skämma ut mig ibland när jag är på de humöret. Nu tar vi lite om mitt utseende jag har grå gröna ögon halv långt brunt hår. 

Jag frågade mina vänner om hur dom skulle breskriva mig här är några om svaren: Söt Snäll Äskvärd Gullig Sjysst Snygg Trevlig Egen vilja Fin Glad Prat glad Rytmisk Blond Bäst Sprallig Superhärlig Sexig Rolig Omtänksam Bry sig som sina kompisar. 

Haha jag har snälla kompisar jag! 
Nu finns de inte så mycket mer att säga om mig....






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0