Tack!

Faan va jag bloggar dåligt!!
Aja de har hänt så mycket... I måndags så svimma jag och sen fick jag typ ett kramp anfall as läskigt. Jag fick de typ mitt i skolan och alla 9or va typ där as pinsamt!! De var as läskigt för att jag kunde höra allt alla sa men jag kunde inte svara och jag kunde inte se nått. Jag vet att vi skulle snart börja en lektion och jag stod och prata med alla (Jennie, nathalia, cassie, alva, linda, sofie, pernilla, madde aja de va as många där orkar inte skriva alla) Sen så sa nathalia, cassie och jennie att jag gjorde nått konstigt med ögonen men jag vet inte va jag gjorde jag såg bara suddigt. Sen typ så vet jag inte va jag gjorde för jag vaknade i Evas rum (Eva är en spec lärare). Jag kunde fortfarande inte svara på va dom sa men jag kunde typ nicka och sånt. Jag fattade när skolsyster sa att dom var tvungen att ringa ambulansen att de inte va nå bra... Sen kom ambulansmannen och skulle ge mig typ kramplösande men han hade satt kanylen fel så de gjorde JÄTTE ont men jag kunde inte säga de as jobbigt. Sen kom man till sjukhuset och som vanligt så vet dom inte vad de är jag fick göra nån koll på hjärnan. Jag kom in till sjukhuset vid 1 och fick åka hem typ 5 men jag fick inte veta nått. typiskt sjukhuset!!! Aja de va i måndags.
Nu resten av veckan lite snabbt
Tisdag: Hemma och sov
Onsdag: Gick till skolan träffade jätte många kompisar tack för ert stöd<3<3<3 ni är bäst! fick åka hem för att jag hade så ont i huvudet.
Torsdag: Hemma ont i huvudet!
Idag fredag fortfarande hemma as ont i huvudet de börjar vara jobbigt!

Ska tacka min fina vänner på skolan för ert stöd igen och de största TACK till Anton Burlin och Christian Wahlund för att ni finns för mig! <3

Vi får inte glömma mina fina närmaste klasskompisar Pernilla och Sofie jag tror jag skrämmde dom mest förlåt<3'


Kommentarer
Postat av: Brownie

Ja, skrämde gjorde du oss verkligen! :O

2011-01-14 @ 17:03:14
URL: http://impossible.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0